2013. április 20., szombat

Lusta disznó...

Csókolom, csókolom!

Ha már lusta disznó vagyok és egy átkozott fejezetet vagy szösszenetet vagy akármit nem vagyok képes hozni, hát, blogot csinálni volt energiám tegnap éjjel :D
Mint már említettem, belekezdtem egy teljesen más lényegű történetbe, mint amit valaha írtam, és az éjszaka leple alatt összedobtam egy kezdetleges fejlécet, meg úgy egyáltalán, egy kis blogocskát. Mérget nem vennék rá, hogy jó is lett, de az nem ilyen sötét, már pedig én csak ilyet tudok, tehát a tavaszi feeling nagy kihívás... Na mindegy, szóval a lényeg, hogy összepepecseltem egy kis blogocskát és a prológus már fenn is van. Örülnék, ha meglesnétek, és közölnétek, hogy tetszik-e, vagy érdekel vagy ilyesmi, és akkor már jön is az első fejezet:)
A blog:

A Cassie Cruel Stories prológusa fel fog kerülni, csak még azt nem tudom, mikor, de a mai nap folyamán:) Addig is, köszönöm, ha benéztek az új blogra, örülnék a véleményeteknek:)

Csók:
Sophia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése