2013. április 20., szombat

Cassie Cruel Stories - Prologue

Lusta disznó vagyok, mint ezt már említettem, de azért valami apróságot mégiscsak hozok:) Mára ígértem a prológust, ami hiperrövid, de van. Az Originals-fic-et amint tudom, hozom, lehet, hogy még ma éjjel... Attól függ, meddig bírom a gép fényét elviselni. No, hát jó olvasást, tényleg nagyon rövid, de... Hát, semmi de, ez csak ennyi:D

Csók:
Sophia.
Cassie Cruel Stories
Prologue

   A nevem Cassie Cruel. Úgy gondoltam, önmagában ez a név csupán nevetséges. Hisz mekkora poén egy pinduri, vékonyka lányt kegyetlennek hívni? A sors fintora, hogy végül mégis illik rám vezetéknevem. Nem úgy, ahogy az ember gondolná. Nem vagyok sem sorozatgyilkos, sem hóhér, sem tolvaj, sem szadista. Na jó, talán egy picit... De igazán nem hiszem. Nevettem azokon, akik félnek tőlem, de ki ne tenné? Egészen addig nevettem, míg tudomásomra nem jutott származásom. Onnantól nem volt min kacagni. 
   Sorsom volt a halál. Hahh, röhögjetek, de tényleg. Nem úgy, mint a normális embereknek. Nekem nem végelgyengülésben kellett kimúlnom, mint az átlagnak. Nem is rákban, balesetben vagy hasonlóban. Nekem olyasmi kezei által kellett volna kilehelnem a lelkem, amit el sem lehet képzelni. 
   Vajon megtettem? Hát, elmesélem...

2 megjegyzés:

  1. Szia Sophia!
    Rövid, de tömör és felkelti a kíváncsiságomat. Bevallom, amikor írtad, hogy a Cassie Cruel sztorid is felkerül, akkor nem is jutott el a tudatomig, hogy mit jelent a vezetékneve XD De most, hogy így rámutattál nagyon tetszik :P
    Kíváncsi vagyok, hogy kellett volna kimúlnia ennek az "ártatlan" teremtésnek :)
    Szóval rakhatod fel a következőt!
    Puszi, Moonacre

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy tetszett. Ehhez a sztorihoz, szerintem vétek volt bevezetőt írni, de már megtettem, nincs visszaút:D
    Elhavazottság miatt valószínűleg minden csúszik, de előbb-utóbb felkerül...
    Köszönöm, hogy írtál!
    Csók:
    Sophia.

    VálaszTörlés