2013. március 24., vasárnap

Let me introduce myself...

Heyyo!

Becses nevem Zsófia, nem mintha nem lenne egyértelmű a Sophiából. Na mindegy... Próbálkozom írogatni, és úgy döntöttem, ismét nagy vagány leszek, és felpakolászom a világhálóra a dolgaim. Igen, ismét, mert már volt pár blogom, csak elfelejtettem azt az e-mail-emet meg a jelszavam...:$ Gyökér vagyok tudom.
No, lényeg az, hogy elvetemült egy fantáziával átkozott meg a sors, tehát a történeteim abszolút nem ragaszkodnak a valósághoz, lehetetlen őket elhelyezni hétköznapi világszemlélettel. Csak úgy van értelmük, ha az ember el is hiszi, hogy bármi megtörténhet. A többiek max komplett hülyének néznek... Vagy mindenki. Lehet, hogy van benne igazság.
Nos, hát lényeg a lényeg: az aktuális kedvenc sztorim a Battles of the night, mivel azt kezdtem mostanában és bele vagyok lendülve. A Cassie Cruel történetek már elég régiek, de a kicsi szívemhez nőttek, nincs lelkem eltitkolni a világ elől. 

Végül még csak annyit, hogy hallgassatok Lana del Rey-t, mert ő generációnk kib.... királynője!;)

Csók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése